Això em porta a explicar-vos la ganga que ens hem trobat avui. Resulta que l'agència per la qual anem ens demana un telèfon amb número d'UK i com que el nostre mòbil no el teníem alliberat, n'hem hagut de comprar un. Botigues amunt, botigues avall, hem trobat un mòbil que ens costava 9.95 pounds i que, a més a més, incloïa 10 pounds per trucades i missatges. Ah, i les trucades als mòbils de la mateixa companyia són gratuïtes, és a dir, que si vull trucar a la Mireia o ella a mi no ens costa ni un duro. Resum de tot plegat: ens han regalat un mòbil i 0.05 pounds. El què us deia, una ganga dins d'un forat negre...
dimarts, 27 de setembre del 2011
Una ganga dins d'un forat negre
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaSembla que això és comú al nord... Jo he de recarregar amb 195SEK (uns 21€) el mòbil cada mes per tenir internet ilimitat , i trucades i missatges gratuïts a qualsevol de la meva companyia.. D'aquesta manera no em gasto res de saldo i el puc fer servir per pagar bitllets de bus.. etc.. Ah i Suècia també és molt car.. no vulguis saber el què m'he gastat en 2 mesos..
ResponEliminaPer cert sortiu molt bé a les fotos del flickr ;)
Abraçada!