dimarts, 27 de setembre del 2011

Una ganga dins d'un forat negre

El dijous passat vam arribar a l'aeroport de Luton. Era el primer cop que trepitjava terra anglesa. Fins dilluns, que va ser el dia que ens vam instal·lar a la residència i vaig tenir internet a l'abast, vam fer una mica de turisme. Bé, una mica no, molt. Ens vam patejar Londres de dalt a baix: el Big Ben, Buckingham Palace, St. James Park, la catedral de St. Paul, Hyde Park, Tower Bridge, Camdem Town, Trafalgare Square, el Soho... A més, teníem l'hotel a Can Collons i havíem d'empassar-nos una bona estona de metro. Això sí, tot molt maco. Molt maco i molt car, que sembla que tingui un forat negre a la butxaca que em xucli totes les monedes (que per cert, encara em falta acabar-m'hi de familiaritzar). Londres és molt car...

Això em porta a explicar-vos la ganga que ens hem trobat avui. Resulta que l'agència per la qual anem ens demana un telèfon amb número d'UK i com que el nostre mòbil no el teníem alliberat, n'hem hagut de comprar un. Botigues amunt, botigues avall, hem trobat un mòbil que ens costava 9.95 pounds i que, a més a més, incloïa 10 pounds per trucades i missatges. Ah, i les trucades als mòbils de la mateixa companyia són gratuïtes, és a dir, que si vull trucar a la Mireia o ella a mi no ens costa ni un duro. Resum de tot plegat: ens han regalat un mòbil i 0.05 pounds. El què us deia, una ganga dins d'un forat negre...

2 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Sembla que això és comú al nord... Jo he de recarregar amb 195SEK (uns 21€) el mòbil cada mes per tenir internet ilimitat , i trucades i missatges gratuïts a qualsevol de la meva companyia.. D'aquesta manera no em gasto res de saldo i el puc fer servir per pagar bitllets de bus.. etc.. Ah i Suècia també és molt car.. no vulguis saber el què m'he gastat en 2 mesos..

    Per cert sortiu molt bé a les fotos del flickr ;)

    Abraçada!

    ResponElimina