dimarts, 29 de novembre del 2011

Me'n vaig a Stamford Bridge

Quan vaig entrar a treballar al restaurant em van explicar que el "jefe" és soci del Chelsea CF i que a vegades convida a veure algun partit a Stamford Bridge als treballadors més veterans. Sense anar més lluny, els meus dos millors companys de feina hi van anar a l'octubre passat, quan el primer feia un any que hi treballava i el segon vuit mesos. Sabent això, vaig pensar que les meves opcions d'anar-hi havien deixat d'existir.

Però l'altre dia, després de sopar, el segon xef se'm va acostar i em va demanar si m'aniria bé treballar per un altre company de feina el dimecres. Jo primer vaig pensar que em volia fer treballar un dia més, perquè a l'altre no li anava bé. Però no, em va dir que si li podia canviar el dimecres pel dimarts. Jo vaig estar-m'ho rumiant i vaig dir-li que sí, perquè d'aquesta manera també podia veure el Barça, que no el puc veure gairebé mai -i quan puc perd com aquest dissabte...-. Llavors em va dir que li demanés a aquest company per canviar-li el dia. A mi se'm va fer estrany, perquè si a un treballador no li va bé treballar, m'ho pot demanar directament a mi per canviar el dia, sense passar pel xef. Però just quan li vaig dir que ja ho faria em va dir: "és que tinc una entrada per tu". Em vaig quedar parat! Normalment, com ja us he explicat, les entrades les dóna als més veterans de la feina, però a més a més, els dóna a la gent que té festa aquell dia. Amb mi, en canvi, m'ha fet canviar el dia de feina perquè hi pugui anar. La feina ben feta no té fronteres ;)

Un cop assimilat que me'n aniria a Stamford Bridge a veure el Chelsea CF, vaig pensar que el partit seria d'aquells que no interessen a la gent. Però a mi m'era igual: me'n anava convidat pel jefe al camp. La sorpresa, doncs, va ser saber que el partit és de la Carling Cup i que és, ni més ni menys, que un Chelsea CF - Liverpool. Què més es pot demanar? M'espera un partidàs! Demà us en faig la crònica. Enjoy!

3 comentaris:

  1. IsaacR.29/11/11

    Alguna cosa voldrà de tu el jefe... Ves amb compte!!

    ResponElimina
  2. jajajaja. M'esperava el teu comentari...

    ResponElimina
  3. puto isaac... Això només passa als teus somnis humits, peter pan! jajajaja ;)

    ResponElimina